A Dél-ázsiai-csendes-óceáni Régió adventista médiaszervezetei márkaösszehangolást hajtanak végre

NK11

A cél az evangélium hatékony hirdetése az egyházon belül és kívül, az üzenet összehangolása a közönség igényeivel és érzékenységével úgy, hogy mindeközben hűek maradnak a Bibliához.

A Dél-Ázsiai-csendes-óceáni Divízió (SSD) évente megrendezett értekezletén a végrehajtó bizottság egy olyan kezdeményezést támogatott és hagyott jóvá, amelynek célja az egyház márkaüzeneteinek javítása a különböző médiaplatformokon. A cél az evangélium hatékony hirdetése az egyházon belül és kívül, az üzenet összehangolása a közönség igényeivel és érzékenységével úgy, hogy mindeközben hűek maradnak a Bibliához.

Heshbon Buscato lelkész, az SSD kommunikációs igazgatója vázolta fel a javaslatot, amellyel felhívta a figyelmet a médiatartalmak megfelelő platform és médium szerinti osztályozásának fontosságára. „Célunk az egyértelmű evangelizációs fókusszal rendelkező tartalmak felé való átmenet. A Hope Channel International vállalja, hogy segíti a részlegeket ebben az átmenetben, biztosítva, hogy a tartalmakat úgy alakítsák és márkázzák, hogy azok a célközönséghez szóljanak.” mondta Buscato.

A márkaösszehangolási kezdeményezés célja az egyház fő médiaplatformjai márkaépítészetének megerősítése. A Hope Channel célja, hogy semleges platformként szolgáljon, ahol az egyház tagságához nem tartozók olyan tartalmakkal foglalkozhassanak, amelyek érdeklik őket. Bár a programok és tartalmak táplálhatják az egyháztagok hitét, fontos megjegyezni, hogy a Hope Channel szolgálatait – az irányelvek értelmében – a tized finanszírozza, ezért evangelizációs célúnak minősülnek.

Dr. Michael Palar, a Hope Channel újonnan kinevezett dél-ázsiai-csendes-óceáni régióbeli koordinátora támogatja a kezdeményezést, hangsúlyozva, hogy a 10/40-es ablakon belül el kell érnünk az elérhetetlen területeket is. „Nyitottan és elfogulatlanul kell kapcsolatba lépnünk azokkal, akik nem ismerik az adventizmust. Lényeges, hogy egyházunkat olyan módon mutassuk be nekik, amely hívogató és nem megfélemlítő” – mondta Palar. „A kreativitás és az együttműködés fontos szerepet játszik, mivel igyekszünk barátságos és megközelíthető benyomást nyújtani. Tudomásul vesszük a növekvő szekuláris tendenciát és az alapvető igazságoktól eltávolodó népesség növekedését, ami fokozza erőfeszítéseink sürgető fontosságát” – tette hozzá.

Az azonnali márkaösszehangolás végrehajtásáról szóló határozatot az értekezlet egyhangúlag jóváhagyta.

[Fotó: Az SSD Kommunikációs Osztálya]

Forrás:
https://adventist.news/news/adventist-media-entities-in-southern-asia-pacific-region-urged-to-implement-brand-alignment